{"id":5140,"date":"2020-02-10T21:17:28","date_gmt":"2020-02-10T20:17:28","guid":{"rendered":"http:\/\/spsg.hekko24.pl\/?page_id=5140"},"modified":"2021-04-07T18:33:12","modified_gmt":"2021-04-07T16:33:12","slug":"konkursy","status":"publish","type":"page","link":"http:\/\/spsg.hekko24.pl\/?page_id=5140","title":{"rendered":"KONKURSY – OG\u0141OSZENIA I AKTUALNO\u015aCI"},"content":{"rendered":"\n
fotograficzno – plastyczny – kl. 0-3 i 4 – 8 – Starostwo Powiatowe<\/p>\n\n\n\n
Starostwo Powiatowe organizuje Konkurs Plastyczny ” Jak nasze \u017cycie wp\u0142ywa na czysto\u015b\u0107 powietrza”<\/strong> oraz Konkurs Fotograficzny “Flora i fauna polnych zbiornik\u00f3w wodnych”<\/strong> Prace nale\u017cy z\u0142o\u017cy\u0107 do 31 maja 2021.<\/strong><\/p>\n\n\n\n fotograficzno – plastyczny – kl. 0-3 i 4 – 8 – Stowarzyszenie Tilia<\/p>\n\n\n\n Szko\u0142a Le\u015bna na Barbarce oraz Stowarzyszenie \u201eTilia\u201d zapraszaj\u0105 uczni\u00f3w do udzia\u0142u w konkursie plastyczno-fotograficznym pn. \u201ePoznaj p\u0142azy Polski\u201d.<\/strong> Konkurs skierowany jest do uczni\u00f3w przedszkoli i szk\u00f3\u0142 z terenu wojew\u00f3dztwa kujawsko-pomorskiego w kategoriach wiekowych: przedszkola, uczniowie klas I-III szko\u0142y podstawowej, uczniowie klas IV-VIII szko\u0142y podstawowej, uczniowie szk\u00f3\u0142 ponadpodstawowych. W przypadku uczni\u00f3w przedszkoli i klas I-III zadanie konkursowe polega na przygotowaniu pracy plastycznej a starsi uczniowie maj\u0105 do przygotowania zdj\u0119cie p\u0142aza w \u015brodowisku naturalnym. Na laureat\u00f3w czekaj\u0105 atrakcyjne nagrody w postaci s\u0105 m.in. albumy przyrodnicze, fotograficzne, zestawy plastyczne, drobny sprz\u0119t elektroniczny i fotograficzny np. dyski zewn\u0119trzne, statywy, blendy. Na laureat\u00f3w czeka 30 nagr\u00f3d o \u0142\u0105cznej warto\u015bci 12 000z\u0142.<\/p>\n\n\n\n Wi\u0119cej informacji na stronie internetowej konkursu<\/p>\n\n\n\nDo pobrania: Regulamin Konkursu plastycznego<\/a><\/em> Regulamin konkursu fotograficznego<\/a><\/em><\/h2>\n\n\n\n